
Usein kysytyt kysymykset
FAQ
Löydä nopeasti vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin.
Missä tuotteet on valmistettu?
Kaikki tuotteemme valmistetaan sertifioidussa tehtaassa Seinäjoella!
Miten voin olla varma tuotteen laadusta?
Voit olla varma tuotteidemme laadusta ja puhtaudesta, sillä ne valmistetaan tiukkojen laatuvaatimusten mukaisesti ja niiden valmistusprosessia valvotaan jatkuvasti.
Kaikki raaka-aineet tulevat sertifioiduilta toimittajilta ja ne on sekä analysoitu että dokumentoitu ennen niiden käyttöä. Niillä on myös EU-direktiivin mukainen jäljitettävyys.
Robustin tuotteet ovat niitä harvoja, jotka eivät sisällä lainkaan magnesiumstearattia ja ovat siten hellävaraisia ja vatsaystävällisiä.
Miten säilytän tuotteita?
Tuotteet säilyvät kuivassa huoneenlämmössä ja valolta suojattuna. Kosteus voi vahingoittaa tuotteita, joten niitä ei kannata säilyttää kosteissa tiloissa, kuten jääkaapissa.
Parasta ennen päiväys löytyy purkin takaa.
Milloin ja miten saan tilaamani tuotteet?
Ensimmäinen tilauksesi saapuu
Voinko irtisanoa sopimuksen?
Toistaiseksi voimassa olevat tilaukset voit peruuttaa milloin tahansa. Huomaathan kuitenkin, että normaalin 14 vuorokauden peruutus- ja palautusoikeuden umpeuduttua sinun tulee silti vastaanottaa kaikki jo toimitetut tuotteet.
Jos haluat purkaa määräaikaisen tilauksesi ennen tilauskauden päättymistä, se vaatii pätevän syyn, mikäli 14 päivän kuluttajansuojalain mukainen peruutusaika on jo ohitettu.
Tällaisissa tilanteissa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua prosessissa.
Voinko palauttaa tuotteen?
Asiakkaillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän peruutus- ja palautusoikeus, joka alkaa ensimmäisen tuote-erän vastaanottamisesta ja tilausvahvistuksen saamisesta. Tuote on palautettavissa tämän ajan kuluessa, mikäli se on käyttämätön.
Mitä tapahtuu, jos jätän laskun maksamatta
Jos asiakas jättää laskun maksamatta, hänelle lähetetään perintäyrityksen kautta muistutuslasku. Jos tämäkään ei johda maksuun, siirtyy saatava perintään perintälain säädösten mukaisesti.